Mi lehetett vajon a TRX sikerének titka?
Előnyben volt Hetrick, hiszen az USA nyelvileg egységesebb, továbbá 320 millió lakója a világ egyik leggazdagabb országában él. A számunkra drágának tűnő 200 USD (kb.: 60 000 Ft) darab ár/TRX egy amerikai fizetéshez mérten nem számít soknak.

2003 március 20-án az USA vezette koalíció megkezdte Irak invázióját. Az ex-SEAL-es Hetrick az Egyesült Államokban lévő militáns hangulatot meglovagolva dolgozhatta ki marketingtervét. A TRX-et mint a SEAL kommandósok hatásos edzőeszközeként ismerte meg a világ. A marketing gépezet beindult, az eladások száma rohamosan nőtt.
Randy cége a Fitness Anywhere INC. időben felismerte, hogy nem szabad a gyártás terén szembe menni Kínával, mert az államilag intézményesített hamisítással ellehetetlenülne a piacon. A gyártást megfelelő minőségellenőrzéssel kihelyezték Kínába.
Randy már az elején rájött, hogy nem a termék eladásban, hanem az oktatásban, edzőképzésben van óriási pénz, és gőzerővel elkezdte kiépíteni világméretű oktatási hálózatát. Az 1 napos tréninget követően az azt elvégző, egy oklevelet illetve a TRX név használatának jogát kapja meg edzéseihez,de kőkemény feltételekkel. Magyarországon egy ilyen képzés 230 USD (~70 000 Ft). Ja, és az illető kap egy Polót is. :)
A magyarországi fizetések miatt az eszközvásárlás helyett inkább az edzésre járás a jellemző. Pesten egyes helyeken 2500 Ft-ot is elkérnek egy órára. Heti két alkalom esetén ez évi 245 000 Ft. (Ha nem hagysz ki egyetlenegy edzést sem :) )